Vårt eftermiddagspass

Bild 1. First knockle push-up. Jag gör på knäna o Mackan tårna som på bilden. Bild 2 o 3. Backbody line drill. Ryggen full kontakt i golvet. Du får själv testa hur långt armar o ben ska ifrån dig. Bild 4. Stående framåtfällningar med vikt 15 st o håll 20 sek bottenläget. Jag kör mellan 20 -25 kg o mackan 25-30 kg. Jag är överrörlig mina leder o är du det måste du tänka på aktivera musklerna kring kneecaps massor o röra dig framåt. Många är jättestela baksida låren så alla yoga positioner som denna är el marklyft raka ben dynamiskt gäller sträva efter att FÄLLA I HÖFTEN . Rör dig framåt mot tårna o handlarna ifrån där du står om du står bänk. Övn 2 o 3 superset vi. Ingen vila emellan dvs. 2 times. Bild 5. Frontbody linedrill med kvastskaft. Raka armar, i pluggade näsa i golvet, tight rumpa tighta skulderblad. Tårna ihop. Detta är för hitta handstående linjen i kroppen o kunna bibehålla den. 1 min. Your body kommer skaka om du gör den rätt! Bild 6. Arching till en box 15 st dynamiskt med parallella fötter el lätt utåtrotation. håll sista 20 sek i bottenläget. vi körde utan box idag. Bild 5 o 6 superset 2ggr. Bild 7 sittande framåtfällning med 10 kg vikt. 12 st håll sista 20 sek o fäll med rak rygg. ( vi kör en anna drill oxå med böjd rygg o tyngre vikt men den får ni annan gång). Bild 8. Chest to Wall. Håll linjen i kroppen 45-60 sek. Bild 7-8 superset o kör 2ggr. Förutom att röra på oss lite myser vi på beachen o äter gott. Dagens betyg från Mackan ” moster U are a machine” hehe.

20140316-193833.jpg

20140316-193905.jpg

20140316-193933.jpg

20140316-193958.jpg

20140316-194014.jpg

20140316-194032.jpg

20140316-194053.jpg

20140316-194116.jpg

20140316-194150.jpg

20140316-194213.jpg

Det här inlägget postades i Johanna Melin. Bokmärk permalänken.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *